Persa på Møllemila!!!


Titt Tei !

-her er jeg, -stikker bare innom 
som aller snåpest for å fortsette litt der jeg slapp
angående mølleløping og tjoho: FREDAGSJOGGEN
er unnagjort med pers på møllemila på 60 blank, -ha ha!

Endelig greide jeg ei hel mil 
på eksakt en tim` derfor får du
herved et godsmil og ønske om

ei GOD HELG !

Synd og Skam å løpe inne når det er så fint ute, da,
men når tida er knapp og kjerringa stresser på som få
for å rekke og nå alt som river og drar i alle bauger og kanter
må jeg bare si at den mølla er et fantastisk tidsfordriv
til å smette inn inneklemte økter og dermed gi
meg litt flere mil i denne ultraløpekroppen.

I går f.eks. var tida enda mer knapp
så det var bare såvidt jeg rakk
men akk; en liten halvtime gikk akkurat
-og når det gjelder tredemølleløping, ja da
funker klokka mi skikkelig bra
Ser nesten ut som den har
eksakt steglengde inne

Det gjelder faktisk å Utnytte den tida man har
Har du et kvarter så tar du et kvarter

Et kvarter er faktisk helt Magisk!

Fin Fredag og IKke glem den Fredagsjoggen da du! 



Kommentarer