litt reklame for Skjørteløpet !!!

-reklamerer herved litt for Norges muligens første virtuelle løp, som jeg som seg hør og bør, har meldt meg på i dag: Skjørteløpet arrangeres av to superdamer som jeg har gleden av å følge på Instagram: Tone Nordang Pettersen, som jeg forøvrig har handlet ett visst antall (har ikke tenkt å fortelle hvor mange jeg egentlig har av) løpeskjørt og løpekjoler. av..  -hun driver altså Løpeskjørt.no ,- i tilfelle du lurer! -og Anita Øy, -løpeglad driftig og flink dame, med egen blogg! 

Kom igjen
Kom DEG UT
BLI MED
ut å spring en ørliten tur

Dette er Lavterskel Tilbud
og et mildt spark i rævva
og du skal ikke se bort fra at det også kan bli litt show

-skjørteløpet altså!!!

MELD DEG PÅ HER.....
 eller så er det bare å søke på face og insta og .... -ja ja slikerverdenblitt-på-godt- dette da:-)

Kommentarer