7-8-9 og 10, og så e vi like blid, ætti Trondheim Maraton; -Halvmaraton!

Trondheim Maraton, Halvmaraton 2014 gjennomført på to blank ,
det vil si 3 sekunder på gal side av totimersmuren,
noe jeg muligens kunne
unngått om jeg hadde vært en smule tøffere i starten, er likevel mest fornøyd
med at løpingen gikk forholdsvis greit kun 2 uker etter min ultravasadebut.
Notert som Økt 8 i Hundredagersprosjektet.
Tellinga av økter i hundredagersprosjektet går litt "så där" som svenskene sier, kanskje fordi undertegnede har et litt vel avslappet forhold til det hele, -denne gang, rett og slett fordi jeg føler ikke at jeg trenger noe spesielt løft for å komme igang, ei heller noe voldsomt spark bak for å komme meg ut, ettersom jeg i det minste ut fra egne forutsetninger selv synes jeg kommer meg ut forholdsvis ofte, handler det vel mer nå om å få inn nok variasjon og forsøke å drille løpsteknikk for å få litt mer fart i steget.
FinFin utsikt i liten; kort og rolig "ut-å-kjenne-på-beina-tur" kvelden før
Halvmaraton notert som økt nr. 7.
Etter å ha nådd målet om å greie å løpe halvmaraton på to timer, er det nå andre utfordringer på gang. Jakten på sekunder over og under, det ene eller andre minuttet er i seg selv ikke motiverende nok, det er derimot dragningen mot ultradistanser. Noe jeg kanskje gjennom denne herlige lesningen: "blogginnlegg hos Lustlöparen....: jag njuter när kvinnar slår mig" har fått bekreftelse på at er en mulig plass for halvga(m)le kjærringer i vedlikeholdsalder å om ikke direkte hevde seg på, så i det minste kunne ha mulighet til å, komme igjennom med hel kropp og noe av vettet i behold.
Tulla litt med økt 9 og 10, rett og slett fordi jeg muligens ble litt overivrig,
-hi hi....

Så mangler vel nesten bare velsignelsen fra heimen, slik at man kan greie å legge nok mil under skoa før neste sesong.

Fin Uke Ønskes deg der ute:-)
Bare å finne fram Rulleski, det er faktisk grusomt artig, spesielt hvis man greier
å stake seg frem uten å tryne på asfalten.

Kommentarer