Klar for Saldilten 2014

Klar og Klar, mulig jeg ikke er helt Klar, for Halvmaraton nummer to på Mai, for restitusjonstida etter en halvmara er virkelig ikke noe som er gjort på et blunk, minst 2 uker, kanskje tre, tenker jeg, men som en del av et større opplegg passer det kjempefint med en halvmaraton akkurat i dag, og bare for å ha det klart, i dag lar jeg Persekjolen ligge igjen hjemme, og konsentrerer meg om å ha en finfin tur, for det er jo det i grunn det det hele dreier seg om, -RUNFORFUN  ikke sant??? ...eller hva?... ja ja, -kanskje ikke for alle da!

Været ser ut til å bli varmt og fint og løypa går i naturskjønne omgivelser og ettersom det er KM og hele landet flyter på en enorm løpebølge og denne i tillegg er den eneste halvmaraton i hele Namdalen i år, kan det jo også bli en god del løpere, og det er jo både gøy og bra, selv er jeg debutant og det er første gang jeg skal løpe en halvmaraton i mitt eget fylke, det kjennes bra og i skrivende stund gleder jeg meg faktisk, så får vi sjå etterpå, hvor moro det var. DU må uansett ha en fin Helgedag:-)
Saldilten KM i Halvmaraton 2014

Kommentarer