Eat Them!!!

Først og Fremst skal du få dagens ord å tygge på:
så, og nå; når det var sagt lurte jeg på hva du mener om denne slags
salgstriks som vi til stadighet blir foret med der forbrukerens rettighet
tilsynelatende blir skikkelig bra ivaretatt: 

TA TRE BETAL FOR TO eller TA TO BETAL FOR EN
ER DU IKKE FORNØYD FÅR DU PENGENE TILBAKE
BYTTEGARANTI
100%FORNØYD GARANTI
smil og vær glad og blid men ta for all del 
ikke ansvar for dine egne handlinger

Nå kan jeg til og med stikke inom G-Sport for å handle meg splitter nye løpesko og løpe med dem en hel måned før jeg bestemmer meg om de var så gode som jeg kunne tenkt meg og levere dem tilbake hvis ikke

Hmm , -om jeg er skikkelig utspekulert kan jeg da i prinsippet, etter hva reklamen lover, skaffe meg nye sko hver eneste måned, og på den måten teste ut skikkelig alle de, dyreste løpeskomerkene som finns og etterpå hvis jeg vil kan jeg levere dem inn uten å betale noenting, så har jeg mulighet til å bestille meg et par av dem jeg likte best i den aller billigste løpeskobutikken på nett og fagbutikken står tilbake med 12 par brukte løpesko som de ikke kan selge.... Eller? -og hvem er det som skal betale for det???
Til syvende og sist er det vel deg og meg?
-så kan vi vel si at vi har lurt oss selv-

Dessuten er vi med på å underbygge holdninger som velferdssamfunnet kanskje snart bør ta et oppgjør med
Spesiellt med tanke på Miljø og Rettferdig Fordeling og holdninger som bidrar til enda større ulikheter mellom fattig og rik,, -og sist men ikke minst ansvarsfraskrivelse i forhold til egne valg og handlinger.

I just say: EAT THEM !!!!

Kommentarer