Jämtland på Fötter; Yes Yes Yes !!!

-og jeg greide Det; å Gjennomføre
Fantastisk Herlig Sterkt og Fascinerende
Yes Yes Yes !!!
Med Gul og Blå Neglelakk
løp vi motvind nesten til knea knakk
men tusen hjertelig takk til dere svensker
som rundt i løypa stod og stakk og ropte ut
oppmuntrende ord: "Bra Jobbat - Bra Jobbat"
Kjempemotivasjon!!!
og tida mi synes jeg selv er fin, kom faktisk under 
det jeg hadde håpet på så selv om ikke plasseringen 
er helt på topp løper jeg videre uten stopp for målet
om å gjennomføre er jo egentlig først neste år men nå
har jeg i allefall fått bekreftele på at jeg kan greie å
løpe en hel halvmarathon Yes Yes Yes !!!

og gutta boys superstar løp også Jämtland på Fötter
barneløp for barn og unge Hipp Hipp Hurra for de 
yngste deltagerne i fredagens lengste 
fir-kilometersløypa Det var bare Kjempebra !!!
selv med hold og vind og andediskrakson...
hipp hurra så usedvanlig deilig da
og komme seg i mål og få medaljen sin
så gulla fin og hamburger og glass eller is !!!

Kommentarer