Sådd

Store Bondebønner er lagt i bløt Natta over og har i dag fått skyllt 
seg og hvilt seg litt i Spirekassa mi. Snart skal de få jord på seg
og forhåpentlig Vokse og Gro, det er et nytt og spennende prosjekt
så vi får se hvordan det går For Nå ER det VÅR og syklene fikk
komme frem og lufte seg litt i går Så NÅ er jeg stokk stiv i både 
rompe og lår etter kun en rolig sykkeltur med ungene kan du forstå?
 Ellers fikk vi da også sådd noen skarve Blomsterfrø og om du
tilsendt i fjorhøst Dem har jeg gjemt og spart på og Nå ligger de 
kjøleskap i fuktig papir inni en plastikpose, det er så spennende
at jeg tør nesten ikke lurkikke engang For mine fingre er nok ikke
så grønne som Stubbetufsa sine, enda hun bor mye lengre nord 
enn meg og så er jeg så Spent på om Hilde får sine til å gro, 
regner jo med at de begge to ligger mye bedre an og godt
foran meg i såløypa og våronna si, for hos meg er det nemlig:
BEDRE SENT ENN ALDRI !!!
-og foressten så ligger det masse snø her enda-

Kommentarer

Hilde sa…
Å, så spennende :) Masse lykke til med frøsådden. Gleder meg til å følge med.
Jeg har ikke sådd frøene du sendte enda, har vært redd for å så de for tidlig, men det skal jeg i gang med i morgen!! Blir morsomt å se hvordan det går :)