Adventskaffe og Eventyrstrikk


Her forleden var vi faktisk ute på kafè
Herved serveres dagens første Adventskaffe
-med nystekt et-eller-annet-vet-ikke-riktig 
-hva-det-heter-kaffebrød med pecannøtter på



veldig Godt og i dag har jeg faktisk anskaffet oss Både
FLOTT matfett sånn i alle tilfellers skyld vi skulle finne
det for godt å bake-lage-koke; 
-hva heter det egentlig???
SMULTRINGER 
for det smaker så fryktelig godt

lurer på hvor mange 
pakker Flott vi egentlig behøver


og så har jeg anskaffet meg
årets adventsgave til meg selv
med hilsen fra forfatteren selv
som sitter i etasjen over meg
i dag og signerer bok etter bok 
etter bok....

GRATULERER INGVILL
endelig er du i mål
Boka di er kjempefin
så her skal det strikkes
-bare vi får tid
-må bare strikke litt først...


foressten har vi også vært på kino
Reisen til Julestjernen
var akkurat passe spennende
og akkurat passe lang

vi rakk akkurat å spise opp 
hele popcornet før det sa pang
nei det sa jo ikke pang men det 
rimet jo ikke akkurat med slutt
så da tar vi heller en kjempesalutt

og så sparer vi eller tryller frem
 litt popcorn til senere i kveld
først skal vi bare jobbe litt
og hjelpe til litt og se på volleyballturnering
og etterpå orker vi sikkert ingen verdens ting

Ha en God og Deilig Lørdagskveld
Første Advent var det visst


Kommentarer