vinterklokketikking med mere



det vil si at jeg ikke får fotografert
og eller registrert noen av bildene
som jeg forsøker å knipse og ta
dermed mister de gode kaffefølgerne
sin daglige #dagenskaffekopp
og det er jo stor krise kan du vel forstå


ellers skal du nå få
en liten dose natur
stemning og jeg vet godt at
resten av landet også har fått
sånne kvite kalde
laver ned i vannet
og trærne og skogen
og glatt på vegen


vinTeR heter det
bare sånn i tilfelle
du ikke visste det


ellers er der å si at


og den vokser og gror seg akkurat passe stor
tror jeg..

og du HUSK å ikke glemme
 å flytte klokka da
i kveld eller natt
en time tilbak`


så får vi nyte en ekstra time
som først skal betales tilbake
med eller uten renter når nettene
begynner å lysne igjen

det må jeg si at jeg ser frem til
etter den usedvanlig vinterlige
sommeren som definitivt og resolutt
er SLUTT

Kommentarer

Maria sa…
Ja nu är det vintertid och kyla och snö är att vänta.
Usch och fy säger jag, är ingen direkt vän av vinter.
Idag är det höstruskväder hos mig, regn och blåst.

Härliga och fina bilder och så fint du stickar. Ska det bli en varm och go tröja?

Ha de gott!
Kramar Maria
Hilde sa…
Vi fikk en liten forsmak på vinteren i går kveld da det begynte å sludde, men det gikk over til regn etterhvert.
Fine bilder du viser, og strikkegenseren ser ut til å bli superflott :)

Takk for hyggelig kommentar!
Ha en fin uke :)
frksnupp sa…
Flotte sauer og fine farger på de! Liker alle de søte kaffekoppene dine, skulle ønske jeg hadde flere fine keramikkopper i samlinga.