På Heklekjøret

Skikkelig på Heklekjøret
Minimum ei Bestemor
eller Oldemor om dagen


Kom å bli med du også da vel
Sett igang å Hekle nå med det samme
eller allerede i Kveld

hvis du mot formodning usikker er

men pass deg pittelitt
hvis du ikke vil bli bitt

er du først bli hekta
av  hele det voldsomme #heklekjøret
er det vanskelig å komme seg utav

Ellers tenkte jeg pÅ å foreslå 
at alle som blir med å hekler 
bestemødre Nå i Sommer

kan legge igjen en hilsen under her 
så lager vi en egen bloggliste i margen 
der alle får egen plass
som er på #HEKLEKJØRET

og heklekjøretlogoen må du 
også gjerne sette inn
i bloggen din


hiv deg med å spre
så blir vi mange som 
kan være med
veldig artig akkurat det
og særdeles inspirerende
å se hva andre driver med


Ha en Flott HekleOnsdag



PS. I dag får du Kaffe fra en Hjertekopp
Tenkte kanskje du trengte det
akkurat i dag

Kommentarer

Jeg vil være med på heklekjøret. Fant ikke noen annen sted å melde seg på
I´m doing the same thing at the moment: making a Granny a day, but a different kind every single day... so much fun and you learn so much by doing this.
Sidsel sa…
Nå er også jeg med, trur jeg :)fortsatt på lærestadiet og håper at dte jeg lærte meg i går sitter. Ikke som når min gamle grandtante skulle låre meg å hekle da jeg var riktig ung. Hun forklarte og viste, jeg gikk hjem og hadde glemt alt...:)
Anonym sa…
Go Kveld:)

Jeg er bitt av hekkl basillen!! Starta for tre uker siden, lærte meg selv bestemorsrutene via You tube videoer...og i kveld var jeg ferdig m rute nr 36. Jeg er kjempeengasjert, og drar m meg hekle kurven min over allt. Jeg bruker melert garn(Drops delight) og synes det er spennende med alle fargekombinasjonene som blir til i en rute. MEd melert garn så får du mange farger, men slipper unna m montering av to tråder:)
Nå er jeg på jakt etter opplæring i montering.
lirosa sa…
Hei så flott at du er heklehekta
Det gir så mye glede.

Link til montering med sy- og sammenheklingstips finner du her: http://strikkespinn.wordpress.com/2012/08/02/heklekjoret-2/

Ønsker deg Lykke til:-)